Informacje Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomerania” za okres 01-10-2024r. do 31-10.2024r.
- Naprawy i prace dachowe:
- Przedstawiono wykonawcy zakres do wyceny naprawy kolejnego fragmentu dachu przy ul. J. Ch. Paska 34abcd oraz tymczasowego doszczelnienia nad mieszkaniami w związku z przeciekami.
- Przygotowano umowy na:
- Naprawę kolejnego fragmentu dachu nad mieszkaniem.
- Tymczasowe doszczelnienie dachu nad mieszkaniami.
- Montaż komunikacji dachowej na fragmencie budynku.
- Zakończono naprawę daszka wieżyczki oraz wymianę betonowej czapki kominowej na dachu budynku przy ul. J. Ch. Paska 34abcd. Sporządzono protokół odbioru.
- Zakończono prace remontowe części dachu. Sporządzono protokół odbioru.
- Instalacje i infrastruktura techniczna:
- Przygotowano i wysłano zapytania ofertowe dotyczące przeglądu instalacji elektrycznej w garażu oraz instalacji zewnętrznej przy ul. J. Ch. Paska 34abcd.
- Przeprowadzono wizje lokalne z firmami zainteresowanymi realizacją przeglądów instalacji elektrycznych.
- Doprecyzowano i podpisano umowę na wymianę oraz montaż zaworów regulacyjnych przed pionami cyrkulacji w budynku przy ul. J. Ch. Paska 34.
- Sporządzono załącznik graficzny po wizji lokalnej z wykwalifikowanym inżynierem instalacji sanitarnych w związku z problemami z dostawą ciepłej wody.
- Zgłoszono problem szumu w grzejnikach w budynku przy ul. J. Ch. Paska 34abcd do pogotowia lokatorskiego oraz SEC. Oczekujemy na opinię Działu Projektowego SEC dotyczącą możliwości wymiany zaworu bezpieczeństwa na urządzenie o wyższych parametrach.
- Zlecono naprawę wybijającej się wody w mieszkaniu przy ul. Podhalańskiej 12.
- Naprawiono awarię drzwi wejściowych przy ul. Podhalańskiej 13.
- Obsługa mieszkańców i administracja:
- Sporządzono protokoły szkód zalanych mieszkań przy ul. J. Ch. Paska. Przekazano je do ubezpieczyciela.
- Powieszono informacje na klatkach schodowych dotyczące wywozu gabarytów dla wszystkich lokalizacji.
- Przygotowano pismo i oświadczenie dla osoby, która może wejść w skład Rady Nadzorczej. W związku z rezygnacją jednego z członków.
- Regulaminy i dokumentacja:
- Trwają prace nad Regulaminem Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomerania”.
- Trwające prace nad Regulaminem Windykacji Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomerania”.
- Opracowano zestawienie zaległości i spraw windykacyjnych na dzień 30 września 2024 r.
- Przygotowano wstępny plan remontów na rok 2025.
- Działania porządkowe i techniczne:
- Zlecono deratyzację budynków Spółdzielni.
- Przeprowadzono przegląd budynków pod kątem czystości i zgłoszono uwagi do firmy sprzątającej.
- Przygotowano zapytanie ofertowe dotyczące wymiany żarówki w lampie na budynku oraz zabezpieczenia lub montażu nowego klosza lampy na kładce prowadzącej do budynku przy ul. J. Ch. Paska 34abcd.
- Finanse i koszty:
- Przygotowano zestawienie kosztów wspólnych za III kwartał 2024 r.
- Dodatkowo:
- przygotowano plan remontów na 2025 - przedstawiono Radzie Nadzorczej (celem omówienia prac remontowych)
- Przygotowano informację windykacyjną za 2023 - przekazano radzie Nadzorczej
- Przygotowano informację windykacyjną na 30-09-2024 - przekazano radzie Nadzorczej
- Przygotowano kalkulację opłat na 2025 na podstawie III kw oraz prognozy za IV kwartał
- Przygotowano wykonanie kosztów i przychodów na 30-09-2024r.