Informacje Zarządu na dzień 31-10-2024 r.

Informacje Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomerania” za okres 01-10-2024r. do 31-10.2024r.

  1. Naprawy i prace dachowe:
    • Przedstawiono wykonawcy zakres do wyceny naprawy kolejnego fragmentu dachu przy ul. J. Ch. Paska 34abcd oraz tymczasowego doszczelnienia nad mieszkaniami w związku z przeciekami.
    • Przygotowano umowy na:
      • Naprawę kolejnego fragmentu dachu nad mieszkaniem.
      • Tymczasowe doszczelnienie dachu nad mieszkaniami.
      • Montaż komunikacji dachowej na fragmencie budynku.
    • Zakończono naprawę daszka wieżyczki oraz wymianę betonowej czapki kominowej na dachu budynku przy ul. J. Ch. Paska 34abcd. Sporządzono protokół odbioru.
    • Zakończono prace remontowe części dachu. Sporządzono protokół odbioru.
  2. Instalacje i infrastruktura techniczna:
    • Przygotowano i wysłano zapytania ofertowe dotyczące przeglądu instalacji elektrycznej w garażu oraz instalacji zewnętrznej przy ul. J. Ch. Paska 34abcd.
    • Przeprowadzono wizje lokalne z firmami zainteresowanymi realizacją przeglądów instalacji elektrycznych.
    • Doprecyzowano i podpisano umowę na wymianę oraz montaż zaworów regulacyjnych przed pionami cyrkulacji w budynku przy ul. J. Ch. Paska 34.
    • Sporządzono załącznik graficzny po wizji lokalnej z wykwalifikowanym inżynierem instalacji sanitarnych w związku z problemami z dostawą ciepłej wody.
    • Zgłoszono problem szumu w grzejnikach w budynku przy ul. J. Ch. Paska 34abcd do pogotowia lokatorskiego oraz SEC. Oczekujemy na opinię Działu Projektowego SEC dotyczącą możliwości wymiany zaworu bezpieczeństwa na urządzenie o wyższych parametrach.
    • Zlecono naprawę wybijającej się wody w mieszkaniu przy ul. Podhalańskiej 12.
    • Naprawiono awarię drzwi wejściowych przy ul. Podhalańskiej 13.
  3. Obsługa mieszkańców i administracja:
    • Sporządzono protokoły szkód zalanych mieszkań przy ul. J. Ch. Paska. Przekazano je do ubezpieczyciela.
    • Powieszono informacje na klatkach schodowych dotyczące wywozu gabarytów dla wszystkich lokalizacji.
    • Przygotowano pismo i oświadczenie dla osoby, która może wejść w skład Rady Nadzorczej. W związku z rezygnacją jednego z członków.
  4. Regulaminy i dokumentacja:
    • Trwają prace nad Regulaminem Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomerania”.
    • Trwające prace nad Regulaminem Windykacji Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomerania”.
    • Opracowano zestawienie zaległości i spraw windykacyjnych na dzień 30 września 2024 r.
    • Przygotowano wstępny plan remontów na rok 2025.
  5. Działania porządkowe i techniczne:
    • Zlecono deratyzację budynków Spółdzielni.
    • Przeprowadzono przegląd budynków pod kątem czystości i zgłoszono uwagi do firmy sprzątającej.
    • Przygotowano zapytanie ofertowe dotyczące wymiany żarówki w lampie na budynku oraz zabezpieczenia lub montażu nowego klosza lampy na kładce prowadzącej do budynku przy ul. J. Ch. Paska 34abcd.
  6. Finanse i koszty:
    • Przygotowano zestawienie kosztów wspólnych za III kwartał 2024 r.
  7. Dodatkowo:
  • przygotowano plan remontów na 2025 - przedstawiono Radzie Nadzorczej (celem omówienia prac remontowych)
  • Przygotowano informację windykacyjną za 2023 - przekazano radzie Nadzorczej
  • Przygotowano informację windykacyjną na 30-09-2024 - przekazano radzie Nadzorczej
  • Przygotowano kalkulację opłat na 2025 na podstawie III kw oraz prognozy za IV kwartał
  • Przygotowano wykonanie kosztów i przychodów na 30-09-2024r.

Kontakt:

Spółdzielnia Mieszkaniowa POMERANIA w Szczecinie
ul. Żółkiewskiego 14A
70-346 Szczecin

Telefon: 798-141-222

NIP: 851-00-17-311
REGON: 001031801

Nr konta 39 1020 4795 0000 9602 0004 0048 PKO BP