- Wyceniono prace i wybrano firmę do realizacji wymiany najbardziej zdegradowanego obszaru pokrycia dachu na budynku Żółkiewskiego, wymianę rynien, wymianę wyłazu dachowego, wykonania naprawy elewacji kominów. Została stworzona i podpisana umowa, wykonawca wykonał prace. Odebrano wykonany zakres, przekazano dokumentację materiałową.
- Zlecono wymianę ciepłomierza do SECu w budynku przy ul Żółkiewskiego 14a.
- Wykonano oględziny i przekazano do wyceny temat przeciekającego dachu w mieszkaniu budynku J. Ch. Paska 34b/23 oraz temat odrywającej się blachy na wieży w mieszkaniu 34b/26. Wykonawca oczekuje na dostępność podnośnika.
- Zaktualizowano tabele z uwagami od lokatorów dotycząc prac remontowych.
- Uporządkowano dokumentację wszystkich budynków w zakresie książek obiektów
i przeglądów budynków i instalacji. - Trwają prace w zakresie uporządkowania kluczy w biurze Spółdzielni.
- Wymieniono na nowe pojemniki do segregacji odpadów przy ul. J. Ch. Paska 34 ABCD.
- Naprawiono bramę wjazdową przy ul. Żółkiewskiego 14-14A.
- Naprawiono oświetlenie w piwnicy przy ul. Podhalańskiej 12-13.
- Naprawiono oświetlenie zewnętrzne przy garażach ul. Podhalańska 12-13.
- Naprawiono uszkodzone schody wejściowe do klatki ul. Podhalańska 13.
- Trwają również prace w zakresie uporządkowania wszelkiej dokumentacji w biurze Spółdzielni.
- Wykonano przegląd budynków w zakresie porządku na klatkach schodowych oraz terenu wokół nich.
- Wykonano przegląd budynków przy ul. Paska 34 abcd oraz ul. Podhalańską 12-13 z firmą zewnętrzną w zakresie utrzymania zieleni.
- Zarząd ponownie wystąpił z pismem do Księgowego Spółdzielni w sprawie:
Braku wykonania usługi księgowej: Zgodnie z warunkami umowy, niestety usługi te nie zostały wykonane zgodnie z ustaleniami, co jest podstawą do odmowy zapłaty za nieświadczone usługi. Brak przygotowania sprawozdania finansowego: W ramach naszej umowy, był obowiązek przygotowania sprawozdania finansowego za rok 2023.
Niestety, do dnia dzisiejszego sprawozdanie to nie zostało dostarczone, co stanowi rażące naruszenie warunków umowy. Błędy w rozliczeniu podatku dochodowego od osób prawnych: Po przeprowadzeniu audytu wewnętrznego stwierdzono liczne błędy
w rozliczeniu podatku dochodowego od osób prawnych, co może narazić Spółdzielnię na poważne konsekwencje finansowe i prawne. Błędnie ustalone wyniki finansowe: Podczas przeglądu wyników finansowych za rok 2023, odkryliśmy, że wyniki te zostały błędnie ustalone. W związku z tym, wyniki te nie mogą być uznane za prawidłowe i zgodne
z rzeczywistością.
- Zarząd sam sporządził sprawozdanie finansowe Spółdzielni za 2023 rok wraz z informacją dodatkową.
- Sporządzono sprawozdanie Zarządu za 2023 rok za poprzedni Zarząd.
- Przeanalizowano wszystkie faktury zakupu od stycznia do kwietnia 2024 roku w celu prawidłowego ujęcia w księgach rachunkowych. Koszty zostały prawidłowo podzielone pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz dokonano korek w księgowaniu.
- Ponownie rozliczono podatek dochodowy od osób prawnych za 2023 rok.
- Uzgodniono z urzędem skarbowym zobowiązania podatkowe w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, Spółdzielnia zapłaciła tylko za 01,02,03,04 – 2023 roku. Powyższe zobowiązanie zostało niezwłocznie uregulowane.