- Wykonano wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych przy ul. Podhalańskiej 12-13. Roboty zweryfikowano i sporządzono protokół odbioru.
- Przygotowano zlecenie oraz wykonano remont wjazdu na posesję przy ul. Żółkiewskiego
14-14A. - Posprzątano zalegające liście przy ul. J. Ch. Paska 34 ABCD.
- Powieszono nową tabliczkę informacyjną o zakazie parkowania przy ul. Podhalańskiej 12.
- Zamontowano tablicę informacyjną o zakazie wjazdu przez osoby nieuprawnione na dziedziniec przy ul. Żółkiewskiego 14-14A.
- Naprawiono płytki przy ul. J. Ch. Paska 34 B.
- Wymieniono klamkę przy drzwiach wejściowych wewnętrznych przy ul. Podhalańskiej 13.
- Podpisano nowe umowy z najemcami miejsc postojowych przy ul. Podhalańskiej 12-13.
- Wykonano deratyzację w budynku przy ul. J. Ch. Paska 34 ABCD.
- Rozpoczęto pracę remontowe części dachu przy ul. J. Ch. Paska 34 B.
- Postawiono dodatkowy pojemnik na odpady BIO przy ul. J. Ch. Paska 34 ABCD.
- Uzgodniono i podpisano umowę na wymianę pionów przy ul. Podhalańskiej 12-13.
- Przygotowano harmonogram prac dotyczący wymiany pionów ul. Podhalańskiej 12-13.
- Przygotowano zdjęcia obrysu działek na każdą z trzech posesji. Celem zamieszczenia na stronie internetowej w celach poglądowych dla mieszkańców.
- Przesłano do wyceny wymianę uszkodzonej rury spustowej przy ul. Żółkiewskiego 14-14A.
- Uzupełniono książki obiektu dla każdego z trzech budynków.
- Przygotowano zlecenie na przeglądy kominiarskie dla każdego z trzech budynków.
- Wykonano wizje lokalną z wykwalifikowanym inżynierem instalacji sanitarnych w budynku przy ul. J. Ch. Paska 34B w związku z problemami z dostawą ciepłej wody do mieszkań oraz niewymienionych pionów wodnych.
- Zgłoszono firmie zajmującej się nieruchomościami znajdującymi się obok ul. Podhalańskiej 12-13 o posprzątanie gabarytów, które utrudniały funkcjonowanie mieszkańcom. Gabaryty zostały posprzątane.
- Zgłoszono do Urzędu Miasta o uprzątnięcie gałęzi znajdujących się przy ul. J. Ch. Paska 34 ABCD – sprawa jest w toku.
- Wykonano przegląd osiedli przez Zarząd.
- Zarząd uczestniczył w posiedzeniach Rady Nadzorczej.
- Wysłano zapytania ofertowe do 7 firm w sprawie montażu zaworów regulujących na pionach cyrkulacji na budynku J. Ch. Paska 34 ABCD.
- Uzyskano wyrok w celu wygaśnięcia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu
przy ul. J. Ch. Paska 34. - Wysłano wezwania do zapłaty przez Kancelarię Prawną
- Podpisano ugodę na spłatę zaległości wobec spółdzielni.
- Przygotowano pełne zestawienie lokali z podziałem na tytuły prawne na podstawie akt lokalowych znajdujących się w spółdzielni wraz z aktualna księgą wieczystą.