Informacje pracy Nowego Zarządu za okres 01-03-2024r. do 31-03-2024r.

  1. Zlecono podstawienie kontenera 4m³ wraz z uprzątnięciem nagromadzonych liści oraz odpadów problemowych znajdujących się przy altanie śmietnikowej przy ul. J.Ch. Paska 34abc w Szczecinie.
  2. Wyliczono na podstawie 2023 roku koszty centralnego ogrzewania oraz podgrzania wody dla wszystkich nieruchomości – podjęto stosowną uchwałę.
  3. Poinformowano mieszkańców o nowych zaliczkach na podgrzanie wody obowiązujące
    od 01 marca 2024r.
  4. Ustalono nowe stawki na wywóz odpadów komunalnych obowiązujące od 01 marca 2024r.
  5. Odbyło się spotkanie 19 marca 2024 z księgowy spółdzielni w obecności Przewodniczącej Rady Nadzorczej w celu przekazania sprawozdania finansowego. Sprawozdanie nie zostało przyjęte wymaga wiele poprawek.
  6. Zamówiono tablice ogłoszeń na klatki i przekazano do montażu.
  7. Wykonano oględziny pęknięcia ściany zewnętrznej. Sporządzono dokumentację fotograficzną od zewnątrz i od wewnątrz. Wysłano zapytania ofertowe do pięciu firm, dotyczące wykonania ekspertyzy budowlanej pęknięcia przy ul. J.Ch. Paska 34abc w Szczecinie.
  8. Weryfikowano dokumentację dotyczącą wymiany pionów w budynku przy ul. J.Ch. Paska 34abc w Szczecinie. Częściowo udało się ustalić zakres wykonanych prac w przeszłości, lecz występuje wiele nieścisłości.
  9. Wysłano zapytania ofertowe do pięciu firm, dotyczące wykonania wymiany pionów
    w budynku przy ul. J.Ch. Paska 34abc w Szczecinie.
  10. Zarząd wystąpił z pismem do Księgowego Spółdzielni w sprawie: wprowadzenia brakujących danych księgowych i sporządzenia sprawozdania finansowego oraz niezwłoczne dopełnienie obowiązków wynikających z zawartej umowy z dnia 27 lipca 2023 roku oraz przepisów prawa dotyczących prowadzenia pełnej dokumentacji księgowej w spółdzielni. Podkreślamy pilność tych działań ze względu na zbliżające się .terminy ustawowe i odpowiedzialność, jaką ponosimy przed naszymi członkami
    i organami nadzorczymi. Z tych względów, wykonania powyższych obowiązków oczekuję w nieprzekraczalnym terminie do 15 marca 2024 r.
  11. Zarząd wystąpił z pismem do Straży Miejskiej w Szczecinie w sprawie usunięcie pojazdu z terenu parkingu przy ul. Jana Chryzostoma Paska 34 abc w Szczecinie.
  12. Ustalono powierzchnię oraz ilości posiadanych zasobów w Spółdzielni z podziałem na typy działalności.
  13. Przygotowano wykonanie funduszu remontowego za 2023 rok.
  14. Przygotowano wstępny plan remontów na 2024 rok.
  15. Zlecono wymianę zaworów gazowych przed gazomierzem w lokalach przy
    ul Żółkiewskiego 14xx oraz Paska xx w tym wykonanie próby szczelności zgodnie
    z ofertą.
  16. Zlecono modernizację bramy wjazdowej na posesje przy ul. Podhalańskiej 13 na bazie siłownika firmy CAME zgodnie z ofertą.
  17. Wysłano wezwanie do zapłaty dla dłużnika lokalu który podpisał porozumienie ze Spółdzielnią nie dotrzymując terminu spłaty zaległości, odsetki zostały naliczone od
    01-06-2022 roku oraz dokonano korekty księgowań zgodnie z nakazem zapłaty.
  18. Sprawdzono konta analityczne z użytkownikami lokali, stwierdzono brak
    naliczeń z tytułu odsetek, brak wezwań do zapłaty – saldo należności wynosi około 140 000,00 zł, dokonywana jest analiza kont ponieważ nie zostało przeniesione saldo
    z roku 2023.
  19. Przygotowano informację z aktualnymi numerami telefonów do spółdzielni.
  20. Przygotowano ogłoszenie o usunięciu wszelkich gabarytów z klatki schodowej oraz piwnic.
  21. Dokonano przeglądu nieruchomości z Radą Nadzorczą, konserwatorem, firmą sprzątającą oraz inspektorem ds. technicznych.
  22. Ponowna analiza ksiąg rachunkowych spółdzielni, stwierdzono wiele nieprawidłowości, brak prawidłowego podziału kont, błędy w zapisach księgowych, księgowanie na nieprawidłowych kontach, nie rozliczone konta rozrachunkowe, brak księgowań w roku bieżącym.
  23. Podpisano umowę z kancelarią prawną.
  24. Podpisano umowę na usługi informatyczne.
  25. Dokonano aktualizacji w Banku PKO
  26. Zarząd wystąpił do banku o przygotowanie kont wirtualnych indywidualnych przypisanych do lokali.
  27. Wystąpiono do firmy remondis o wymianę pojemników na segregację, poinformowano Spółdzielnię, że pojemniki będą myte po 01 kwietnia 2024 roku.
  28. Aktualizacja strony internetowej.
  29. Dokonano oględzin z wykonawcą garaży przy ul. Żółkiewskiego 14 pod względem naprawy dachu zgodnie z pismem użytkownika garażu, oferta cenowa zostanie przygotowana.

 

 

 

 

 

Kontakt:

Spółdzielnia Mieszkaniowa POMERANIA w Szczecinie
ul. Żółkiewskiego 14A
70-346 Szczecin

Telefon: 798-141-222

NIP: 851-00-17-311
REGON: 001031801

Nr konta 39 1020 4795 0000 9602 0004 0048 PKO BP