Informacje pracy Nowego Zarządu za okres 01-04-2024r. do 31-04-2024r.

  1. Bieżące informacje remontowe od mieszkańców zgodnie z prośbą nowego Zarządu - odpisano każdemu lokatorowi na mailowe zgłoszenia prac remontowych.
  2. Zakupiono i zautoryzowano podpis elektroniczny Członka Zarządu.
  3. Rozpoczęto prace weryfikacyjne dokumentacji projektowej, przeglądów i inwentaryzacji budynków każdej z inwestycji.
  4. Znaleziono i przekazano dane dla lokatora, niezbędne do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej lokalu.
  5. Przeprowadzono oględziny pionów wodnych w kilku mieszkaniach budynku J. Ch. Paska 34c w obecności przedstawicieli jednej z firm szykujących ofertę cenową.
  6. W wyniku stałego kontaktu z firmami zainteresowanymi zakresem prac przesłanych
    w zapytaniach ofertowych, otrzymano trzy oferty cenowe na wykonanie wymiany pionów wodnych w budynku J.Ch. Paska.
  7. W wyniku stałego kontaktu z firmami zainteresowanymi zakresem prac przesłanych
    w zapytaniach ofertowych, otrzymano dwie oferty cenowe na wykonanie ekspertyzy budowlanej pęknięcia ściany budynku J.Ch. Paska.
  8. W celu usunięcia awarii pionu instalacji kanalizacji przy ul. J.Ch. Paska 34 podjęto następujące działania:
  • zgłoszenie do pogotowia lokatorskiego oraz stały kontakt z pracownikami będącymi na miejscu awarii,
  • weryfikacja projektów w biurze spółdzielni w celu ustalenia lokalizacji pionu
    w piwnicy oraz przynależnych do budynku studzienek kanalizacyjnych,
  • wizja lokalna w mieszkaniu lokatora zgłaszającego awarię,
  • wizja lokalna w piwnicy lokatora posiadającego komórkę lokatorską sąsiadującą
    z mieszkaniem, w którym wystąpiła awaria,
  • oględziny terenu wokół budynku, próba lokalizacji studzienek znajdujących się najbliżej mieszkania z niedrożną instalacją,
  • stały kontakt z pracownikami wykonującymi WUKO oraz pracownikami ZWIKu.
  1. Podczas próby znalezienia źródła niedrożności instalacji kanalizacji, znaleziono na zewnątrz budynku dwie studzienki nieodbierające wody. Zgłoszono pogotowiu lokatorskiemu do udrożnienia. Po udrożnieniu obu, ustalono, że były to studzienki instalacji kanalizacji deszczowej.
  2. Zaktualizowano tabele z uwagami od lokatorów dotycząc prac remontowych.
  3. Stworzono spis uwag i zaleceń z ostatnich przeglądów (stanu technicznego, przewodów kominowych, instalacji gazowej, instalacji elektrycznej i odgromowej) dla każdego
    z budynków.
  4. Przygotowano dla Rady Nadzorczej plan remontów na 2024 rok bez uwzględnienia salda roku ubiegłego do czasu uporządkowania ksiąg rachunkowych.
  5. Zlecono i wykonano usługi mycia kostki brukowej oraz murków na dojściach do klatek schodowych oraz mycia i dezynfekcji wiaty śmietnikowej przy ulicy J. CH. Paska 34 abc
    w Szczecinie.
  6. Zlecono i wykonano usługi mycia kostki brukowej, murków na dojściach do klatek schodowych oraz części elewacji przy ulicy Podhalańskiej 12-13 w Szczecinie.
  7. Zarząd wystosował pisma do mieszkańców o udostępnienie lokali na potrzeby niezbędnego przeglądu instalacji gazowej.
  8. Sprawdzono wszystkie faktury zakupowe za miesiąc styczeń, luty oraz marzec 2024 pod względem merytorycznym jaki i rachunkowym- uzupełniono opisy. Dokonano kilku korekt
    w zapisach księgowych.
  9. Dokonano zmiany w Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.
  10. Uzgadnianie kont w księgach rachunkowych za 2023 rok.
  11. Na podstawie otrzymanych ofert, wybrano firmę do realizacji wymiany pionów wodnych
    w mieszkaniach budynku J. Ch. Paska 34c. Przeprowadzono inwentaryzację w mieszkaniach z wykonawcą. Ustalono termin, została stworzona i podpisana umowa, poinformowano lokatorów, wykonawca rozpoczął prace.
  12. Wyceniono prace i wybrano firmę do realizacji wymiany najbardziej zdegradowanych rynien i rur spustowych na budynku J. Ch. Paska 34abcd. Została stworzona i podpisana umowa, poinformowano lokatorów, wykonawca wykonał prace. Odebrano wykonany zakres, przekazano dokumentację materiałową.
  13. Usunięto bluszcz ze ściany budynku J. Ch. Paska 34abcd. Stworzono pismo do lokatorów, którzy wnieśli uwagi odnośnie usunięcia roślinności.

 

Kontakt:

Spółdzielnia Mieszkaniowa POMERANIA w Szczecinie
ul. Żółkiewskiego 14A
70-346 Szczecin

Telefon: 798-141-222

NIP: 851-00-17-311
REGON: 001031801

Nr konta 39 1020 4795 0000 9602 0004 0048 PKO BP